Suplemen yang wajib bawa ketika bercuti

Kali ni saya nak kongsi dengan anda salah satu suplemen kegemaran saya dan saya sering bawa bersama ketika bercuti.

Tak kiralah samada bercuti di dalam negara ataupun di luar negara. Suplemen ni sangat penting bagi saya.

Nak tau apa suplemen tu?



Sebenarnya ada beberapa suplemen lain yang saya sering bawa bersama, antaranya vitamin C, Bcomplex, Herbal Blend Multipurpose Cream, Peppermint Ginger Plus, Vivix, Coqtrol Plus.

Semua ni of course suplemen SHAKLEE.

Semua suplemen ni memang sangat membantu ketika bercuti. So, semua plan pun jadi 'smooth' je.

Nak tempah? boleh hubungi saya di 0193901309.

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)