Apa Fungsi Vivix Shaklee?

Punca Telomere Pendek dan Rosak dengan CEPAT.

Mungkin anda pernah dengar tentang Vivix, tapi adakah anda tahu 4 FUNGSI UTAMA VIVIX SHAKLEE? Saya yakin, bila anda telah mengetahui fungsi-fungsi utama Vivix Shaklee ni mesti anda INGIN MENCUBANYA.

Seperti saya, sebelum ini langsung tidak terdetik untuk mencubanya tapi setelah mengetahui fungsi dan kebaikannya saya terus mencuba Vivix Shaklee ni. Alhamdulillah banyak kesan positif yang saya rasai.

Nak tahu apa fungsi utama Vivix Shaklee?



Vivix Shaklee merupakan minuman botani yang lazat.

Dilindungi oleh 6 penerbitan paten US dan 28 paten dan paten-diproses antarabangsa yang melibatkan beberapa penyelidikan pemakanan yang hebat.

Mempunyai campuran botani daripada Ekstrak Anggur Muscadine, Ekstrak Elderberi Eropah, Ekstrak Japanese Knotweed, Ekstrak Lobak Ungu yang kaya dengan POLIFENOL.

Berminat untuk mencuba Vivix shaklee?

Hubungi saya di 0193901309 atau beli secara langsung di website shaklee dengan menekan link di bawah.


Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Sahklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)