Suplemen Wajib Bawa Ketika Bercuti



Bila sebut suplemen kegemaran shaklee memang banyak, boleh dikatakan semua 😅

Tapi yang palinggggg saya suka sangat sangat sampai tumpah setitis tu pun boleh 'argghhh 😫'.
Ya, inilah dia Vivix Shaklee 😊😍.

Apa la yang special nya vivix ni. Saya tertarik dengan vivix ni sebab fungsi & bahan-bahan yang terkandung didalamnya.

Salah satu bahannya ialah anggur muskat yang bukan anggur biasa biasa tau tapi anggur bersaiz bola pingpong yang kaya dengan resveratrol, dimana resveratrol ni sememangnya diperakui oleh sains baik untuk tingkatkan tahap kesihatan.

Pengalaman saya ambik vivix ni semasa travel tahun lepas memang best sangat sangat. Dengan cuaca yang sejuk ya ampun, dengan kena berjalan jauh, dengan kena berkejar kejar, kejar masa kejar transport kejar apa ntah 😂, bab stamina kena tiptop & vivix ni salah satu energy booster saya sepanjang berada disana & of course untuk jaga kesihatan saya. Kalau tak kuat imun memang mudah kena selsema & batuk, sebab suhu tak menentu kejap tinggi kejap rendah, kejap hujan, kejap lagi sejuk teramat 😅. Nasib baik ada vivix shaklee 😍.

So, untuk korang yang nak belum pernah cuba vivix, CUBALAH !

BELI VIVIX ONLINE

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Sahklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)