Cara atasi masalah perut buncit


Tak kiralah samada lelaki ataupun perempuan, takde siapa pun yang suka masalah perut buncit. Ada ke yang suka? Dan sesetengah orang yang berbadan kurus pun ada yang mengalami masalah ni. Haa jangan tak tahu.

Sesetengah orang jadi tidak yakin dengan keadaan ni. Betul tak?

So, apa kata cuba set Shaklee ni.
Bagaimana Set Shaklee membantu?



Alfalfa Complex
Berfungsi sebagai detoks semulajadi dimana ianya membantu menyingkirkan toksin yang berada didalam badan kita. Membantu tingkatkan proses penghadaman dan melancarkan proses pembuangan air besar.

Lecithin
Bertindak sebagai 'pengemulsi semulajadi' kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak dimana  menyebabkan lemak terapung didalam darah bagi mencegah lemak dari melekat pada bahagian dinding salur darah. Lecithin juga bantu memecahkan lemak.

Omega Guard
Mengandungi sumber Omega-3 yang terbaik, dimana ia meningkatkan hormon Leptine yang bantu mengawal selera makan dan membakar lemak yang tidak diperlukan. Ianya juga bantu menyeimbangkan paras kolestrol..

Herb-lax
Herb-lax bantu proses pelawasan lebih lancar. Herb-lax juga selalu menjadi pilihan untuk program detox atau membersihkan usus dimana segala toksin dan bahan yang tidak diperlukan oleh tubuh disingkirkan melalui pembuangan air besar. Apabila usus kita bersih, mudah nutrien dan zat-zat menyerap ke dalam tubuh kita. Supplemen juga akan mudah menyerap dan cepat bertindak ke atas tubuh. 

Amalkan set shaklee ni, masalah perut buncit pun 'settle'. Tapi pemakanan pun kenalah jaga dan jangan lupa bersenam. Tak boleh bergantung dengan suplemen semata-mata.

Ingat tu kena buat 3 cara ni untuk badan lebih sihat dan tiada masalah 'perut buncit'

Jaga makan
Bersenam
Ambil suplemen (selamat & berkesan)

Nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya di 0193901309 :)

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)