Set Bantu Atasi Masalah Resdung Shaklee

Tercari-cari solusi untuk atasi masalah resdung anda?

Rasa tak selesa, hidung rasa gatal, asyik bersin, jerawat juga merata, emmm....

Apa kata cuba set resdung shaklee ni.

Jom tengok apa kebaikan set shaklee untuk atasi masalah resdung anda.


Alfalfa Complex Shaklee

Alfalfa Complex merupakan satu Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr.Shaklee pada tahun 1950s. Alfalfa Complex mengandungi sumber semulajadi alfalfa. Tabletnya boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa), yang juga dikenali sebagai Lucerne, secara semulajadi tinggi kandungan vitamin dan mineral penting termasuklah vitamin A, D,E, K dan juga vitamin B, Biotin, kalsium, asid folik, besi, magnesium, kalium dan banyak lagi, serta menjadi protein yang sangat tinggi.

Alfalfa Complex bantu melawan alahan seperti alahan di bahagian sinus yang menyebabkan hidung terasa gatal dan sering bersin.

Sustained Release Vita-C Plus Shaklee

Vitamin C yang dihasilkan daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. Ia mempunyai komponen yang sama seperti buah citrus.

Keistimewaan vitamin C shaklee ialah ia mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam.

Diperkayakan dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesananya.

Vitamin C Shaklee ini bantu meningkatkan sistem imun, bantu mengurangkan alahan/alergik bagi yang mengalami masalah resdung ini.

B-Complex Shaklee

B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B, termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua 8 komponen ini perlu ada pada vitamin B-kompleks untuk mendapatkan keseimbangan vitamin B dalam tubuh.

Vitamin B adalah vitamin larut-air, sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan. Sebab tu kita digalakkan mengambil vitamin B -kompleks setiap hari.

B-Complex bantu meningkatkan sistem imun dan bantu melegakan kesakitan yang dihidapi.

Berminat? hubungi saya di 0193901309 untuk tempahan atau beli secara online.

BELI SECARA ONLINE

Selamat Mencuba.

Terima Kasih
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)