Set Ibu Bertenaga Shaklee

Set Ibu Bertenaga Shaklee
Photo Credit : mnn.com
Sebagai ibu yang sentiasa sibuk menguruskan kerja-kerja rumah, menguruskan anak, suami dan sebagainya, sudah tentu memerlukan kesihatan yang optimum.

Bukanlah mudah apatah lagi bagi ibu berkerjaya. Tidak kurang juga bagi para ibu yang menguruskan sepenuhnya hal rumah tangga dengan sendiri.

Pengambilan suplemen merupakan salah satu cara bagi membantu para ibu sentiasa dalam keadaan bersedia, sihat, cergas dan bertenaga.

Mari kita lihat suplemen shaklee di bawah.

ESP SHAKLEE

Protein terdiri daripada 21 asid amino. 12 daripadanya non essential amino acid yang dihasilkan oleh badan. 9 lagi ialah essential amino acid hanya boleh didapati daripada pemakanan, tapi tidak semua kita peroleh daripada makanan harian kita.

ESP mempunyai GI yang rendah dimana ia ditukar kepada glukos dan tenaga secara perlahan-lahan, tidak ditukar sekaligus. Oleh itu, kita akan berasa kurang lapar dan sentiasa bertenaga.


VIVIX SHAKLEE

Mekanisme dalam Vivix bertindak terhadap sel badan adalah kerana Vivix mampu memberikan tenaga kepada sel badan di samping meningkatkan keupayaan mitokondria atau dipanggil pusat tenaga sel.

Vivix mampu meninggikan kuasa mitokondria, semakin bertenaga badan kita akibat kuasa tenaga yang diberikan pusat tenaga sel tersebut.

Mitokondria ini akan semakin merosot keupayaan nak memberi tenaga apabila kita semakin berumur.

Berminat dengan Set Shaklee ini? Tempah dengan saya di 01938901309 atau beli secara online.

BELI SECARA ONLINE

Terima Kasih,
Beauty&Health
Ms.Fiza 0193901309
Pengedar Sah Shaklee
ID : 1122551

Comments

Popular posts from this blog

Cara merawat dan hilangkan bekas gigitan kutu kucing pada badan kita

5 Kebaikan Melakukan Rawatan Muka (Facial)

Kepentingan menggunakan pencuci muka (Cleanser)